Výměna a vrácení zboží
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Výměnu či vrácení zboží , můžete vyřídit osobně na naší prodejně nebo zaslat zboží na adresu: Nákladní 26, 746 01 Opava
Vždy prosím dodržte tento postup:
- Zboží vracejte bez známek užívání, pokud možno v původním obalu.
- Zboží pošlete, nebo doneste osobně do 14 dnů od převzetí.
- Přiložte kupní doklad (prodejku či fakturu).
- Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis
- Zboží nezasílejte na dobírku (peníze odesíláme zpět na účet - bez poplatků, popř poštovní poukázkou - účtuje se poplatek pošty.
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu při nákupu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, účtuje se poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, dopravné při zaslání vyměněného zboží již neúčtujeme.
Záruka
Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).
Krmiva jsou zbožím podléhajícím rychlé zkáze a nevztahuje se na ně záruční lhůta 24 měsíců.
Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je 6 - 15 měsíců od data výroby (dle druhu krmiva) a je uvedena na obalu.
Na obalu je rovněž uvedena lhůta spotřeby.
Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :
- při neodborném zacházení zákazníka s krmivem
- při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka
- v důsledku živelné katastrofy
- v důsledku násilného poškození
- v důsledku povětrnostních vlivů
- při provozu za neobvyklých podmínek
- při neoprávněném zásahu do zboží osobou, která nebyla k provedení zásahu zmocněna
Krmiva se skladují v suchu, na chladném místě chráněném slunečním paprskům. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům
Reklamace
Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu ...., nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo objednávky a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady, nepřesahuje však zákonem stanovenou lhůtu 30-ti dnů
Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu, si hradí kupující sám.